درباره آکادمی طاها مدیران

QMS

درباره آکادمی طاها مدیران

در دنیای امروز، استفاده از استانداردهای بین المللی ISO و رعایت اصول مدیریتی، به منظور بهره‌وری بیشتر و بهبود عملکرد سازمان‌ها، امری مهم تلقی می شود. آکادمی طاها مدیران، دوره های آموزشی مختلفی را جهت  کمک به پرسنل سازمان ها ارائه می دهد تا در این زمینه، علاوه بر بالابردن سطح آموزش، مهارت های خود را نیز بهبود بخشند.

هدف از برگزاری دوره ها یا استانداردهای بین المللی ایزو بهبود کیفیت و بهره وری محصولات و خدمات، افزایش رضایت مشتریان، کاهش هزینه های اجرایی و بهبود فرایندهای مدیریتی و عملکرد سازمان ها می باشد. این دوره ها باعث تغییر نگرش مدیریت و حرکت از مدیریت سنتی به مدیریت پست مدرن در چهار چوب استانداردهای جهانی می باشد.

درباره ی آکادمی طاها مدیران

اکادمی طاها مدیران تلاش دارد تاثیر مثبت و چشمگیری در بهبود کیفیت صنعت و خدمات در سازمان ها  ایجاد کند، ازاین رو با ارائه دوره هایی در زمینه استانداردهای بین المللی ISO به افراد و سازمان ها این  امکان را می دهد که طرح ها و ایده هایی را برای تحقق و پیاده سازی محصولات یا خدمات جدید ، به کار گیرند.

آکادمی طاها مدیران در انتهای برگزاری این دوره ها گواهینامه فردی بین المللی به شرکت کنندگان ارائه می دهد.

هدف این دوره ها چیه؟

هدف از برگزاری دوره های ایزو، ارائه دانش، مهارت و تخصص برای رفع ایرادات و عدم انطباق ها، می باشد که با اموزشهای اکادمی طاها مدیران اگاهی و توانایی مدیران و پرسنل سازمان ها افزایش یافته و به پرسنل سازمان ها این توانایی را می دهد تا  به عنوان متخصصان ممیزی داخلی  سازمان خود را توسعه دهند.

همچنین به سازمانها این امکان را می دهد تا پس از پایان دوره ها با کمترین نیاز به مشاوران خارج از سازمان در جهت  توسعه و رفع مشکلات سازمان خود اقدام کنند.

شعار طاها مدیران

انتخاب ما باعث پیشرفت شماست.