درباره

درباره طاها مدیران عصر ماندگار

درباره ما…

شرکت طاها مدیران باسابقه درخشان ۱۱ساله در زمینه پیاده سازی،مشاوره واخذ استانداردهای سیستم های مدیریتی یکی از برجسته ترین شرکت های ایران می باشیم ومشتاقانه منتظر کارباشما می باشیم.ما همکارانمان در این شرکت، برآن شده ایم تا تحولی نو وشرایطی جدید در زمینه استانداردها،مشاوره وممیزی ایزو ایجاد کنیم ودر تلاشیم تا علاوه بر بهبود فضای  کسب وکار ،باگام برداشتن در مسیر جدیدترین و نوین ترین اصول استانداردسازی بین المللی،نقش خود را در توسعه وپیشرفت هرچه بیشتر ایران عزیزمان ایفا کنیم.

وظیفه ما…

وظیفه ماجلب رضایت و اعتماد همه سازمان ها با ارائه خدمات با کیفیت، نوآورانه و در عین حال راحت کردن مراحل اخذ گواهینامه برای مشتریان است.

مادرشرکت طاهامدیران عصرماندگار، همواره در تلاشیم تا با توسعه سیستم های مدیریت با استفاده از استاندارد های ISO  به عنوان راهکار های تجاری، به سازمان ها کمک کنیم تا در ورود به عرصه بازار های جهانی موفق شوند.

اهداف ما…

برداشتن گامی هرچند کوچک در راستای استقرار ایزو واخذگواهینامه های معتبر ایزو،ارائه پکیج مستندات ایزو در بهبود فضای کسب وکار مشتریانمان.

هر کسب و کاری می تواند بهبود مستمر و پایدار را انجام دهد. این چیزی است که ما در طاها مدیران به آن اعتقاد داریم. به همین خاطر ما اینجا هستیم تا با ارایه خدمات مشاوره، ممیزی، صدور گواهینامه و آموزش، همراه با کسب و کارها ، به سمت  بهبود سیستم های مدیریتی و موفقیت در آینده باشیم .

آشنایی با خدمات ما

ما در طاهامدیران عصرماندگار خدماتی همچون مشاوره و پیاده سازی استانداردهای بین المللی ، هماهنگی جهت برگزاری ممیزی خارجی و اخذ گواهینامه ایزو، آموزش و پشتیبانی معتبر را ارائه می دهیم

آشنایی با اعضای طاهامدیران

همکاران طاها مدیران ارزشمندترین سرمایه ما هستند،آن‌ها هستند که به خدمات ما شکل می‌دهند و مسیر ما را مشخص میکنند. در اینجا میتوانید با آن‌ها آشنا شوید.

مشتریان ما:

ما مفتخریم که با سازمان‌های مختلف از جمله کسب‌وکارهای کوچک، خیریه‌ها، ادارات دولتی و برندهای معروف جهان مانند فالکون (Falcon) کار کنیم. طیف وسیعی از مطالعات موردی و مشتریان ما را ببینید تا دریابید که چگونه با پیاده سازی استاندارد ها و صدور گواهینامه به بهبود آنها کمک کردیم.

برخی از مشتریان ما

تعهدات ما:

ما نیاز های شما را درک می کنیم و متعهد می شویم که برای اولین بار بهترین پاسخ را ارائه دهیم ما قول می دهیم مشاوره با کیفیت، تخصص فنی و افراد متخصص برای حمایت از شما ارائه دهیم ما محصولات و خدماتی را ارائه خواهیم داد که همیشه به موقع و حرفه ای برای رفع نیازهای شما طراحی شده اند تا باعث رشد و تکامل کسب و کار شما شود.